Stallet heeeela dagen + mellomys.

Halloj! Idag har jag varit i stallet heeeeela dan. Kom dit halv 8 hjälpte till på stalltjänsten och sen halv 10 red jag Pumba och vi red lite dressyr för Julia, gick faktiskt bra! Sen kom det så mycket folk så vi avslutade och sen kom hon in och fick massage av Jenny och jag gick upp till kafeterian och fixade till US vi hade "hästdag" men 6st småbarn jätte gullig och vi hade teori sen fick dom rida ett pass oxå. Klockan 19.30 kommer ett helt hästgäng hit för lite mello-mys. Tror det var Johanna L,Karin,Ida,Moa,Alva och kanske Maja :) tror det var alla. Skriver senare igen. Fick inga bilder idag, och ska inte till stallet imorgon tror jag,kanske åker dit på kvällen och pussar på min flicka. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback