Favorit filmer!

Mina favorit filmer är äventyrsfilmer, och för er som inte förstår vad jag menar så menar jag tex.. Sagan om ringen (the lord of the rings),Pirates of the caribbean, Mission Impossible, Hunger Games. osv osv.. 
Sånt med lite fart i lite pang och så men ändå sjukt bra, Jag har nyligen sätt Sagan om ringen med min familj alla 3 dom var sjukt bra tyckte mest om  första och sista filmerna andra var inte så bra, rätt långtråkig. Vi ska gå och se "The Hobbit" i veckan och de är en film om en figur från Sagan om ringen eller hur ska man förklara den.. Ni som sätt Sagan om ringen förstår nog! 
Jag håller just nu på att ta hem Pirates of the caribbean jag har ju förstås sätt allihopa men de var ett tag sedan nu såg halva första igår på TV men somnade mitt i allt så ska se den igen. Jag är ju hemligt kär i Johnny Depp & Orlando Blom eller hemligt och hemligt är de väll inte nästan alla vet det ju, eller iallafall om Johnny Depp förälsklingen. Varför tror ni jag har en tröja med honom på ;)
Men dom filmerna är iallafall SJUKT bra för er som inte har sätt dom rekomenderas dom STORT. 
 
Nu ska jag mysa ner mig och se på film, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback