Julafton!

Idag gick jag upp halv 7 för vi skulle iväg på julaftonsridning i stallet, som börjar 8.  Jag red på söta lilla SilverPilen vi red barbacka efter det red jag barbacka på Pumba hon var hur fin som helst idag. Sen åkte jag hem och kollade på Kalle Ankas jul (standard) sen efter det öppnade vi julklapparna och bild på alla julklappar får ni underveckan då jag ska köpa mig en ny kamera då så de blir en bra bild på allt. Men skriver nedanför vad jag fick! 
 
Sen åt vi julmat och hade det super mysigt sen såg vi på "Tomten är far till alla barn" och den är så bra haha, och nu ska jag se sista Pirates of the caribbean filmen, visste ni att de kommer en till sån? Dom håller på att spela in den nu, SJUKT BRA.
 
Julklappar:
  • Iphone 4s 
  • Iphone skal rosa
  • Framsideskydd till iphonen
  • Just dance 4
  • 1000kr
  • Sockor och långkalsonger till stallet
  • En t-shirt
  • nya fina skinbyxor från Gina
  • massa tamponger och bindor från min kära vän Fellan (skämt)
  • Armband.
  • Body lotion
  • Stringtrosor i en ram av underbara Fellan (skämt)
Det var nog allt, vad fick ni?! :D 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback