Hoppilehopp!

Idag hoppade jag med min pärla gick super bra enligt mig fast jag höll på att ramla av 2gng.
Men de behöver vi inte tänka på hehe...
Men iallafall så körde vi sockerbitshinder ett galoppsprång och en oxer, i börjar körde vi i trav så hon fick komma igång sen så trav in galopp ut.
Gick bra så vi höjde och höjde sen till slut skulle jag hoppa sista gången då gick de toppen och då låg de på 95-1m
hon flyger ju över min prinsessa blir lite stolt över henne, hehe.. =)
 
Men kändes jävligt bra om jag får säga det själv hon är ju så grym. 
Känner att de va allt jag vela säga just nu tyvärr vart de varken bild eller video idag.. :(
 
Imorgon är det syster som rider så då blir det inte så mycket stallet saker lite mer om grejor jag ska köpa in. 
Pss.. älskar designen...
/H



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback