Efter en lång dag i stallet.

Hej! 
Idag har jag varit i stallet heeeela dagen har varit hemma ca 2timmar. Men det har inte varit särskilt jobbigt i stallet, har mockat 4boxar tagit ut lite hästar och tagit hand om halta Fonzie. Också har jag ridit Pumba såklart, vart ett galopp-pass på ca 40min. Hon var nöjd och mjuk efteråt jätte skönt. Skrittade av lite barbacka också. 
Sen åkte jag tillbacks ikväll för det var en Clinic på ärk. Den var bra lärde mig rätt så mycket, det var en gubbe som visade lite tömkörnings saker, han visade på Cash (Aulins unghäst) Wella (ridskolehästen) och Cavalli (Privat häst) 
Det var rätt så kul att se hur han gjorde saker. Alla hästarna var lite smått busiga också, studsade lite och så.
 
Fick en video & några bilder. Ni får bara bilderna, är så drygt att lägga in videos. 


 
Pumba & Pantomin från igår. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback