Galna ideer.

Haloj! 
Det här är faktiskt ända gången jag har haft tid att blogga. Det tidigare inlägget skrev jag igår.
Denna dag har bjudit på mycket, den började med tandläkarbesök vilket var väldigt värt det då jag fick reda på att det bara var ca 2gng kvar innan helvetet försvinner.
Sen åkte jag hem efter det, drog ner till stallet vid halv 3 för att rida Pumba. 
Ni förstår inte lyckan som uppstod för mig när mamma kommer in i stallet och säger "Det går att rida på utebanan idag" asså det var så härligt att äntligen få höra dom orden. Så på med sadeln och på med tränset, ut till banan och hade skit kul. Det var så härligt, Pumba var så snygg under hela ridpasset, gick i fin form och så. 
 
Sen åkte jag tillbacks till stallet ikväll vid 6 för att hjälpa Ida när hon höll på med "inkörning" på Pantomin. Det gick super bra för dom. Sen efter det tog jag en lite promis med Pumba, så hon fick sträcka på sig. 
Vi har också fodringsvecka hela veckan så fixade det sen cyklade jag hem.
Fick en del videosar och bilder idag. Så här har ni: 
 
 
 
Ignorera min mamma i denna video. >>>



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback