Jobba jobba jobba.

Idag har jag jobbat heldag. 8-15 det var väll inte så jobbigt, kan ju alla rutiner. 
Men det spöregnade idag så det var väll jobbigt, tog in Pumba & Pantomin redan vid 12, dom var så blöta och kalla.
Imorgon är sista dagen, lite tråkigt faktiskt. Har haft en jätte rolig vecka! 
Ska inte till stallet nå mer idag tror jag eller jo kvällsfodring men inget innan det.
Mockade även till Lisa,Ida,Sara och Karin idag. Kände för att göra det!
Hoppas dom blev glada.
 
Igår var jag ute och gick med Pumba på kvällen vid halv 7 jätte skönt var det vi gick ca 20min.
Det är bra för henne att röra på sig efter ett hopp pass. Så blir hon inte så stel.
 
Lite bilder från kvällsprommisen 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback