Sol och hästar

Hallå!!
Har haft stalltjänst hela dagen det har faktiskt varit roligt, inge jobbit och solen sken jätte mysigt.
Allt flöt på bra och inga problem. 
Tramme och Pumba fick också sig en tur i skogen, skritt trav och lite galopp. Red ca 40min.
Imorgon ska Pumba ut i skogen igen som sagt men lite mer krävande arbete. Det blir mycket skog i veckan det är bra innan tävlingen och så. På Tisdag ska vi förmodligen hopp träna utomhus, så sjukt bra.
Ska tillbacks ikväll och kvällsfodra också, sen är vi klar. 
 
Imorgon är det skola som vanligt efter skolan ska jag ta spruta också sen direkt till stallet, så ni får inlägg på kvällen. (vill ej till skolan) *host host jag är sjuk host host* I can dream.
 
Sen idag skulle jag även gå ut med kärran efter jag hade mockat och fick se att Missan (stallkatten) hade tagit sig en liten powernap precis där man ska gå, flyttade hon på sig? Nej.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback