Träning för Lotta.

Ikväll ska jag träna för Lotta även fast jag är sjuk, men eftersom de är tävling i helgen måste jag träna idag. 
Jag ska tävla 1m,1m i helgen. Inviduellt + lag tävling. Ska bli sjukt kul då det är min första lag tävling! 
Min syster ska fota och filma massor på tävlingen så ni blir väl uppdaterade efter åt. Josefine ska också med hon är min lilla maskot som följer med på mina tävlingar och stöttar mig och går banan med mig osv. Känns bra att ha en vän med! Klicka på >Josefine< så kommer ni till hennes blogg.
 
Som sagt är jag hemma sjuk idag, känner mig inte såhär 100% frisk än men de blir lite bättre hela tiden. 
Ska be min syster filma träningen ikväll så ni får en video eller två.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback