Vad jag tar med mig.

Vad jag tar med mig på  tävlingar. Alla tar med olika saker, men eftersom vi tillexempel inte har egen transport lånar vi ju en. Så vi lär fixa allt och så i den med.
 
Detta gör vi dan innan.
  • Fixar Pumba, knoppar, smörjer hovar, borstar.
  • Hämtar transporten, lägger in spån, fixar hö som hon ska ha emellan klasserna, vatten.
  • Packar ihop alla saker och lägger ut i bilen/transporten. (borstar,sadel,träns,martingal osv)
Detta har vi på oss:
 
Jag.
  • Vita whitaker ridbyxor.
  • Svarta långstrumpor.
  • Svart charles oween hjälm med bling bling ibak.
  • Tretorn stövlar svarta.
  • Vit krage.
  • Svart långärmad.
  • Rosa handskar.
Pumba.
  • GG skydd.
  • Martingal
  • Prestige sadel.
  • GG hopp sadelgjord.
  • GG träns.
  • Bling pannband.
  • Pessoa bett.
  • Rosa schabrak/vitt i laget.
Pumba transport.
  •  Svarta transportskydd.
  • Blått showmaster fleece täcke.
  • Lädergrimma & Kedjegrimmskaft.
 
Det är allt.
Här är Pumba i sitt nya fina fleece täcke.
han



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback