Fullt upp!

Har haft fullt upp i jätte många dagar därför har jag ej bloggat.
Varit i stallet så himla mycket. Underbart. I Onsdags red jag, Jossan & Julia ut. Jag hade Tramme, Julia hade Pumba och Jossan hade Daim. Det gick jätte bra till en början travade & galopperade lite. Sen kom det en skoter och Tramme vart jätte rädd och skrämde upp dom andra hästarna, Trammi då. 
Men sen gick vi hem och då gick de bra, sen var jag med Ida i stallet och hjälpte henne när hon skulle leka lite med sin pålle pål. Pantomin heter hennes häst hon är ju sjukt underbar och gullig den hästen är förälskad i henne.
 
Fick rida på henne lite också och hoppa lite med. Det var jätte roligt men lite anorlunda än vad Pumba är men när man hoppade va hon faktiskt lite lik Pumba det här att båda suger sig mot hinderna och hoppar jätte fint och mjukt. 
Tack Ida för "provridningen". :)))
 

Galna Ida hoppade också det här hindret med sin galna häst. Haha!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback